.happy

Sagan om en pojke...

måndag, maj 15, 2006

Mycket just nu...

Utöver det vanliga med tentor, uppsater, jobbet, bilarna och båten - så mår en mycket speciell person mycket dåligt. Jag hoppas att han får den bästa av sjukvård och jag snart kan pigga upp med ett besök i något för dagen passade fordon. Cancern är bra förjävlig som sjukdom - jag minns så väl min mormor och morfars sista tid. Jag tänkte att jag borde göra något och eftersom jag inte är läkare startade jag en liten insamlingcancerfonden.se. Målet är futtiga 100 kr. Men ingen kan göra allt!

På den ljusa sidan finns ju att: Båten är sjösatt och påmastad. Skolan snart slut för terminen. Porschen snart lagad. Datum spikade och resor snart bokade för sommaren.

Må gott och njut av livet!

---

Nu höjer vi ribban! 500 är nästa mål!

1 Comments:

At 12:08, Blogger Sköna Helena said...

bra med insamling. jag hade också en. eller den är väl egentligen kvar. minns inte hur mycket det blev. =)

 

Skicka en kommentar

<< Home