.happy

Sagan om en pojke...

fredag, april 07, 2006

Segel och så


Idag köpte vi segel till vår fina båt. Det var precis som väntat snuskigt dyrt. Men med på köpet fick jag lite segelduk till den radiostyrda båt jag ännu inte köpt... Bra va? Och så två musmattor som ser ut som logon (min bästisa flirtade med killarna där). Dagen till ära hade jag på mig min North Sails-tröja - Anders på North blev mycket rörd.

Sen var vi på bilmässan, förlåt biiilsaaalongen. Den var precis som jag blivit förvarnad ganska dålig. Dock hittade jag något fynd. Bäst var nog egentligen denna hatt jag hittade. Jag klär väldigt bra i hatt. Jag borde köpt den.



Annars har det varit mycket i skolan - även om jag tog den senaste tentan och förmodligen den senaste KS:en. Jag är grym.

Nu har jag påsklov, tjoho. Tänkte fira det hela med kryssning *host* jag menar konferens på finlandsbåt. Och sen ska jag vara marknadsundersökare på ett litet extra koolt sätt.

1 Comments:

At 11:09, Blogger Daniel Jonsson said...

Jag tror du ska få heta Mr Hat i fortsättningen

 

Skicka en kommentar

<< Home