.happy

Sagan om en pojke...

onsdag, april 12, 2006

Ett säkert vårtecken

Får man göra sina egna vårtecken?

I så fall gjorde jag ett igår. Jag plockade fram min kära kära lilla lilla bil.


Jag har fortfarande inga bättre bilder på henne... Men det kommer!

Hon startade snällt (nåja, efter lite kärlek!) och gick sedan som en klocka. Sen så var jag och hälsade på mitt senaste brorsbarn för att se om hon kunde vara lite vaken den här gången... Men icke! Sen hälsade jag på min låtsasmormor för i det huset finns det en som minsann uppskattar bilar. Sen var jag ut till Värmdö och åt middag och spelade sedan badminton. Det var lite kallt att åka hem. Men vad gör man inte för konsten?

En rolig sak med att köra nedcabbat är att man direkt blir vän med alla andra som kör utan tak och/eller har en sommarbil =) Och så blir man ovän med alla som inte gillar ljudet!