.happy

Sagan om en pojke...

måndag, april 10, 2006

En gång i veckan. Helst i sängen. Bakifrån.

Det låter det... Det är tydligen så vi vill ha det. Aftonbladet rapporterar om hur vi har sex i Stockholm. Det som inte går hem är One night stands, sex offentligt och med flera partners. Hepp.

Annars såg jag på CSI tidigare idag men blev tvungen att stänga av pga den uppenbara uppenbarheten. Tänkbar diskussion:

"Oj, här har någon gjort inbrott."
"Ska vi kolla efter fingeravtryck?"
"Ja, ta fram fingeravtryckskollarmojängen och sen så kan vi jämföra med våra register hemma i labbet med den skumma belysningen."
"Jag gör det! Du kan ju fråga han som står där borta om han har hört något."

Och så var jag på x-ning igen... Nej, jag menar konferens. Fast vi fick inte så mycket konfererat. Men det var skoj! Och Helsingfors besökte vi faktiskt! Vi tog värsta långa promenaden och tittade på den sköna arkitekturen. Och så det obligatoriska McDonaldsbesöktet. De hade inte Bigger Mac utan Big Big Mac. Och sen så fick vi uppleva den fantastiska leken: 1, 2, 3, 4, 5, 6, mmm! i bubbelpoolen. Daniel rapporterar mer utförligt.

Sen så hade jag och Tango lödfest:


Annars då? Jorå. Det rullar på.