.happy

Sagan om en pojke...

torsdag, mars 02, 2006

Blind date



Att gå på blind date på Golden Hits med sin pappa må låta desperat. Men det var en intressant upplevelse att sitta och fumla med maten och skåla i blindo. Faktiskt är det inte så svårt som en repoter menar. Tyvärr så var tapastallriken som samma reporter kallar den väldigt dåligt tilltagen. Hungern slet och drog i mig och det blev svårt att fokusera. Men som tur var fanns det en bar i närheten som kunde servera lite bukfylla. Och sen så var det kanske världens mest ignoranta tjej i garderoben. Hon skickade säkert 3 sms under tiden hon lyfte ner min jacka. Men underhållningen gick inte att klaga på och upplevelsen i mörker var speciell. För er som inte vet (eller orkarde klicka på länken) så är Blind Date ett koncept där synskade framför underhållningen (i viss mån även någon form av servering) i mörker - de hade faktiskt lyckats få det riktigt mörkt!

Annars så har jag massor att göra och känner en viss mängd stress inför tentor, praktiken och resan till Åre - som allt kommer samtidigt.

Sen så höll jag på att få en chans att flytta hemifrån. Och det var just till ett sånt ställe som jag ville ha. Det går fler tåg. Och sen så sitter jag här och njuter av alla pengar jag sparar =)

Båtmässa i helgen.