.happy

Sagan om en pojke...

måndag, januari 02, 2006

06

Ja, alla skojar om det... Noll sex. Men det känns så 2003! Då bodde jag ju ett helt år i 06 (region i Frankrike) och skojade om det minst en gång per dag. Men hej, jag är ju inte sen att dra gamla skämt. Så... Att... Nåja =) Gott Nytt i alla fall!

Nyår firades hemma hos en god vän med skumpa och grillning. Grillning kanske ni tycker är lite off season men gott var det. Folk blev fulla och glada (samt fulla och konstiga). Men det är väl så det är. Minnesvärda saker från kvällen är glitterbröst, tsatsiki (med extra vitlök), alla nedräkningar, punschgrädden (vad är nyår utan punsch?) och mycket mer =)

Det här var faktiskt första året jag inte tände på en enda stubin. Även om vissa hade kort stubin ;)

Ska väl försöka plugga lite i veckan som kommer.

Gott nytt och ha 06!

2 Comments:

At 20:14, Anonymous Anonym said...

Gott nytt år på dig själv Emil. Återfann just min mobil *hurra* och såg ditt SMS där. Ha det bäst!

 
At 16:25, Blogger Sköna Helena said...

Tack för den fina kommentaren på min senaste blog. Du får gärna kolla in svaret. =)

 

Skicka en kommentar

<< Home