.happy

Sagan om en pojke...

onsdag, november 16, 2005

Idag kände jag mig...

Jo, jag kände mig precis som 25 år gammal. Jag gjorde saker som jag precis sett framför mig att jag skulle göra som 25-åring. Jag jobbade med mina sköna jobb. Jag satt en lång stund på golvet och samtalade med min kanske bäste vän på en Thailändsk restaurang på söder. Helt klart soft. Sen sålde jag saker ur min baklucka - för jag hade massa saker bak i SAABen.

Börjar bli klar med en del saker i skolan... Det är soft. Fan vad stressad jag var i början av veckan. Stress är som en drog - lite är ju härligt. Men tar man förmycket blir man en junkie.

Sen så var det här skoj:



från dn.se

1 Comments:

At 22:02, Blogger Daniel Jonsson said...

Ååååå Emil nu blir jag ju värsta rörd här borta

 

Skicka en kommentar

<< Home