.happy

Sagan om en pojke...

onsdag, november 30, 2005

An offer you can't refuse...


Ibland måste man prioritera. Som det här med att skriva blogg... Eller som igår - då jag hade planerat att gå på kinesiskan och fick ett erbjudande jag väntat länge på =) Fest med sjuksköterskor!!! Ungefär så här (se bild) tänkte jag mig att det skulle vara. Och nästan lika bra var det. Min bästisa och hennes kompisar förgyllde helt klart kvällen. Stötte även på (men stötte inte på!) min farbrors fru.

Annars så pluggar jag mest. Har inte hunnit ploga nåt.

Jag har klippt mig också. Nu ska jag bara skaffa körkort.

1 Comments:

At 23:15, Blogger Daniel Jonsson said...

plugga, ploga, what's the difference?


jag känner att det är dags för mig att starta en konkurrerande plogfirma som i det berömda simpsonsavsnittet

 

Skicka en kommentar

<< Home