.happy

Sagan om en pojke...

söndag, oktober 09, 2005

Pärla



Ah, pärlan. Idag fick hon så mycket beröm så att mitt stolta hjärta slog om möjligt ännu hårdare. Jag skänker åter ett tack till min bror för all hjälp till att göra henne så fin =) Tyvärr har jag inte mycket till bilder... Borde ta det!

There's a difference between like and love. I like my SAAB, but I love my Buggy.
(Fast SAABen är ju inte riktigt min heller, det blev inte så...)

Sen så mötte jag en trevlig person, som kändes äkta. Det är tyvärr inte många som gör det (så det är ju inte bara att välja och vraka...) Man vill ju ha den där kombon - en kombination av down to earth och finess. Damn, att det ska vara så svårt. Man kanske borde åka utomlands igen?

Kort sagt. En trevlig kväll.

Imorgon far jag till landet. Det ska bli skönt. Att få sitta och frysa i skogen där det är alldeles tyst, för att njuta av de små stunder man får med kaffe eller varma koppen. Min bror och jag...

ps. Hittade det här på blocket... Ingen pruttmån =)

3 Comments:

At 12:55, Blogger Daniel Jonsson said...

den här är det iaf pruttmån! Tur det!

Jag läste först att du letade efter en någon som var "en kombination av down to earth och fitness".

En blonde republican sex kitten då, hur låter det?

 
At 12:55, Blogger Daniel Jonsson said...

Moahaha inte bara har den pruttmån, den har "vis pruttmån"!!

 
At 21:54, Blogger Emil said...

Jag ska nog lägga en bevakning på pruttmån.

 

Skicka en kommentar

<< Home