.happy

Sagan om en pojke...

måndag, oktober 03, 2005

Hurra hurra...

Happy birthday sweet sixteen... Shalala... Lala... Nej, inget lala här inte. Nu är det real deal som gäller. Igår när jag var och spelade badminton var jag en hårsmån från att bli kallad för gubbe.

Det tveksamma nöjet att fylla ett half sekel firades av med en trevlig fest. Bilder finns på: http://www.e.kth.se/~emilj/emil25/. Det var en fest som varade långt in på natten och det var minst sagt otroligt trevligt. Jag vill passa på att tacka CSN för att ni sponsrade kalaset =)

Jag har fått en del presenter som sig bör i det här materialistiska samhället. Då jag är budist (eller vilka det är nu som bara får äga 7 saker) så tvingas jag göra mig av med saker jag inte gillar för att få plats med de trevliga gåvor jag mottog. Ser fram emot en ljusstake som jag ännu inte sett i verkligheten!

Den röda bilen på bilden är verkligen min nu också =)



Själva födelsedagen, idag, var trevlig och det värmer verkligen att så många kommer ihåg en! Telefonen vibrerade i ett =) Tack alla.

Och så avslutade jag kvällen med min kära mor på restaurang Telegraf. Mycket trevligt!

1 Comments:

At 00:36, Blogger Daniel Jonsson said...

halft sekel säger du... vem hade kunnat ana att du är född 1955

 

Skicka en kommentar

<< Home