.happy

Sagan om en pojke...

måndag, september 12, 2005

Djurgårdens guldryck

Jag är ju, som mina vänner vet, kanske inte världens största sportfan. Men jag vet ju hur man kan uppskatta en fotbollsmatch =) Jag hamnade av en slump på en toppenplats tillsammans med ett litet djurgårdsfan på matchen mellan DIF-MFF. Det var nästan fullsatt på stadion och alla stämde upp i olika mer eller mindra vackra sånger. Malmö åkte på spö med sköna 2-0. Ha ha. Jag hejar nästan alltid på det lag som vinner ;)

Just det jag var hos tandläkaren (det var ju nästan 5 år sen jag var där...) Och man skulle ju kunna tro att min stackars gom skulle vara full av:



Men det fina var att allt var precis som vanligt: inga hål. Jag blev lite sur på att jag fick betala en massa pengar och inte *pip* fick jag varken bok- eller klistermärke.

Åker till landet i helgen.

1 Comments:

At 20:59, Blogger Daniel Jonsson said...

mmm... vindruvor

 

Skicka en kommentar

<< Home