.happy

Sagan om en pojke...

tisdag, oktober 11, 2005

Imorse var jag nykter...

Men nu börjar det ordna upp sig ;)

Jakt handlar - precis som segling - mycket om mat och vin... Och vi hade ju i alla fall tur med vädret! Nåja, så illa har det inte gått men min bror och jag är inte bittra över att vi inte får skjuta nåt. Det är ju själva upplevelsen att sitta i skogen och vänta som är det bästa. Tack för alla tummar som har hållits! (Håll imorn bitti också!)

På kvällen imorn ska jag hälsa på min lillasyster (ja, det borde ju bli min brors också) i Kalmar. Vi ska titta på fotboll och ha det bra medan våra vänner håller ställningarna här i stugan.

Förutom att döda älgar verkar vi älgjägare uppskatta att döda varandra - iaf om man tittar på nyheterna. Min bror och jag har inga planer på att döda varandra. Livet kunde ju vara värre och helt klart värt att leva.