.happy

Sagan om en pojke...

torsdag, augusti 18, 2005

Gaggig?

Jag kommer bli en bra gaggig gubbe. Det är konstaterat. På senaste dagarna har jag mailat och klagat på två saker:

* Pressbyråns personal i Högsby
* TT-Lines agerande mot mig i fallet ombokning av färja.

Det första mailet ledde till en ursäkt för "problembutiken" (redan känd) och att "åtgärder vidtagna". Vad dessa åtgärder är vet jag inte. Men jag kan tänka mig att det rör som om knappen "Radera inkommet mail" =)

Det andra mailet ledde till att jag slipper avbokningsavgift samt får gratis frukost vid nästa bokning. Nu vet jag inte om jag kommer utnyttja detta. Men det är ju hyggligt av dem att göra något.

I min enfald - och som låtsas-Sverker - hoppas jag att detta leder till bättre service för mig och andra.

Sen så har jag en ny espressobryggare med massa sköna kaffepods. Bye bye Bosch - welcome Gaggia.

1 Comments:

At 10:23, Blogger Daniel Jonsson said...

"gammal och gaggia" hade du kunnat ha som titel

 

Skicka en kommentar

<< Home