.happy

Sagan om en pojke...

onsdag, juli 20, 2005

Mycket tid - inget gjort - gud vad skönt


Det är tråkigt att det bloggas som mest när man inte har nåt att göra... Idag har jag försökt städa mitt rum och det har resulterat i ett antal på nätet utlagda annonser för saker som jag inte riktigt behöver längre. Och så ser man golvet i rum samt kommer in i köket =) Igår såg jag filmen Sahara med Daniel som finns här på bild från Usch, säger jag bara.


Nedan följer en fransk version =) Som nödvändigvis inte alls säger samma sak...

---

Voilà, comme je promis =) Donc, quand on fait le moins on a plus de temps pour ecrire sur son blog. C'est pas trop marrant quand grand chose n'est pas passé... Aujourd'hui j'ai fait le ménage (juste un petit peu...) et puis rien. Du temps en temps, c'est bien de se pas stresser. Maintenant, je viens de parler avec ma favorite!

Hier, j'ai vu le film Sahara (pas bien) avec Daniel qu'on peux trouvé dans l'image...

@+

1 Comments:

At 21:54, Anonymous Anonym said...

enfin une version française!!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home