.happy

Sagan om en pojke...

söndag, juli 17, 2005

Segwayoskulden...

Idag så for jag in till stan för att åka Segway. Jag fick sällskap av Elin (skilt från Ellen) som guidade till en början. Med på turen var också ett par sköna snubbar från Kuwait. De jobbade alla tre på olika Kuwaitiska ambassader. De njöt av livet och visslade på alla tjejer vi åkte förbi. "Hej snygging!" fick de lära sig som komplement till visslingarna. Roligt hade vi iaf!

På vägen in stötte jag på en man på cykel som klagade på att vita strecket borde ha ljuddämpare (n.b. den har det men låter ju mer än standardbilen). Så trevligt att vara hemma i Sverige igen och svenskarnas välvilja att uttrycka sina negativa känslor! Vive la France !

Häromdan träffade jag mr Gaul och det var ju säkert 3 år sen. (Eller ja, i höstas...) Vi gled runt med Bertramen och hade det bra på Fjäderholmarna.

Sen så pratade jag med Frankrike och jag åker dit igen i början på augusti och får sällskap upp genom Europa =) Men dagens I-landsproblem är vilken bil och väg vi ska välja! Nåja, när sällskapet är rätt så spelar ju bil och väg mindre roll...