.happy

Sagan om en pojke...

måndag, juni 20, 2005

Swen6a

Igår var jag på min livs första svensexa. Massa bus och skoj blev det. Vi körde paintball och jag räknar till mer än 1 blåmärke. På något slags ursvenskt, manligt manér spelade vi fotboll och brännsboll på Djurgården. Efter massa roliga uppdrag åt stackars brudgummen återvände vi hemåt via Mayo i Kungsan.

Idag tog jag igen ett par timmars sömn som jag missat tidigare i hellgen. Fredagen blev urtrevlig den med. För att bara nämna höjdpunkterna:

* Håret trimmades
* Besökte min låtsasmormor
* Bertram 28-cruise
* Grillning på bryggan där min båt bor
* Båttur till festligheter (fint att man kan köra båt efter ett par öl =)
* Vacker soluppgång

Imorgon verkar det som jag åter igen får ett par "wheels" som är mig mer passande. Ungefär som Vita strecket fast ytterligare lite mer jag =)

Annars är det hopp om livet!

PS. Hörde en skoj sak igår: "Min sjösjuka går i vågor..."