.happy

Sagan om en pojke...

onsdag, maj 25, 2005

Britney behöver vårrustas

Ah, tycker inte ni också det? Hittade denna fina(?) fina(?) båt nere i Hammarbyhamnen idag.



Nåja, båten är ju inte hälften så risig som popsångerskan. Råkade läsa idag att någon plockat upp ett hennes tuggummin och sålt det på eBay för 1200 kr. Det är väldigt få gånger som ett tuggummi är mer värt otuggat. Sist jag hade nytta av ett tuggat tuggummi var i Frankrike. Vår favoritlucia skulle ju komma och jag hade sagt fel kod till garaget, så vi skrev den rätta (med bokstäver) på svenska på en lapp som vi satte upp med ett tuggummi =)

Imorn är det dags för besiktning av min fina lilla bil. Jag läste som hastigast en rubrik på en artikel på DN.se och det stod att VW fick sämst betyg. Visst, det har ju inte funkat klockrent =)

Jag tror tentan på fredag kommer gå bra. Men för säkerhets skull kan jag behöva ett par tummar! Och ett par timmar plugg till! Det ena får bli imorgon...