.happy

Sagan om en pojke...

torsdag, oktober 19, 2006

Proximitetshumor

Min gode vän D tycker proximitetshumor är skoj - och det gör jag med! Det hela bygger på att roliga saker lite av en slump hamnar nära något annat som gör det hela roligt.


Men det får en att fundera på om det är så att depressionen framkallas av båtrenoverandet eller om man kan renovera en båt istället för att knapra Prozac.

Sen så när jag installerade MSN för en tid sen så visade Microsoft prov på sin skicklighet...


Stäng ner installationsprogrammet för att fortsätta installera. Funkar det? Jag valde att ignorera.

Sen så fick jag en förfrågan om bilkörning! Vroooom, vrooom. 390 hk.

1 Comments:

At 17:08, Blogger Daniel Jonsson said...

Sublimt, det där med träbåtar och depression!

 

Skicka en kommentar

<< Home