.happy

Sagan om en pojke...

tisdag, september 26, 2006

Klass 8

Att gå en kurs brukar ju vara ett klassiskt tips om man vill hitta någon. Men det var verkligen inte av den anledningen jag skrev in mig på Fartygsbefäl Klass VIII ;) Och sen så är de ju inte riktigt så att jag är lagd åt det hållet att jag gillar gubbar eller män överhuvudtaget. Jag gillar ju tjejer i allmänhet och i synnerhet.

Vår lärare Kent är en riktig gammal räv, som ni ser på bilden ovan. Han är sjökapten och verkar kunna allt som finns att kunna om hav och sjötrafik.

Med mitt kommande sjöbrev så kommer jag få framföra fartyg med en dräktighet av 20 brt, en längd och bredd överstigande 12x4 m och med 12 betalande passagerare (samt den besättning som krävs).

1 Comments:

At 18:04, Blogger Daniel Jonsson said...

sjykt coolt!

 

Skicka en kommentar

<< Home