.happy

Sagan om en pojke...

torsdag, oktober 20, 2005

Ganska bra

Jag har det nog ganska bra trots allt. Jag funderade på om jag kanske rent av är lite bortskämd. Ja, jag måste väl vara det. Fast bortskämd låter så negativt. Jag ser det mer som lyckligt lottad. Men någon silversked i mun är jag då inte född med.

Skeden på bilden köper man på blocket för endast 300:-. Det har nästan alla föräldrar råd med. Så ta chansen och köp en sked som ni kan föra till ert blivande barns mun strax efter födseln.

Jag har hamnat i tentakoma, fast jag har ingen tenta att plugga till. Så det är ganska bra, som jag redan konstaterat.

2 Comments:

At 13:54, Anonymous Anonym said...

Tentakoma lider dock inte jag av. Ungefär 40 timmars pluggande för att hinna med allt fram till tentan på lördag och för en gångs skull så är det inte enbart mitt fel. Vad gör jag då ute och surfar på nätet är en rimlig fråga? *loggar av*

/Brian

 
At 14:20, Blogger Daniel Jonsson said...

blocketoman-Emil

 

Skicka en kommentar

<< Home