.happy

Sagan om en pojke...

måndag, april 11, 2005

Bra tjejer...

Idag kom min bästisa hem från något land långt bort. Hon hade inte köpt nån present till mig. Men jag hade ju köpt en båt till henne och så. Men men... Jag vet ju att hon tycker om mig och det är ju en fin present! Sen så var hon lite trött efter att flugit runt jorden. Otroligt nog orkade hon med mina upptåg som att åka runt Nacka, köra med en avställd bil och handla bromsvätska mitt i natten.

Och på tal om bromsvätska så fick jag höra nåt som var så vackert. Jag/Ellen hade inte riktigt tid/ork att lufta mina bromsar. Så min (typ) svägerska gick ut i garaget och gjorde det! Så snällt! Jag vet inte hur jag ska tacka henne... Och för att inte tala om min bror som lägger timme efter timme på min fina fina bil som här fälgar som inte passar! Grr... Men jag kan nog hitta ett par nya. Men B Locket är ju nere! Och så missade jag ett par auktioner på Tradera. Men man kan ju inte vinna jämt! Eller?

Men nu borde jag verkligen sova. Vecka med mycket som händer! Som vanligt!