.happy

Sagan om en pojke...

lördag, april 02, 2005

First post

Så har då dagen kommit - dagen då även jag hoppar på blog-tåget. Jag kände att det var dags ty med LunarStorm i all ära så är det ju en blog som verkar vara framtiden. Framtiden och framtiden, kanske du menar... Men men. Here we go.

Idag så är det dagen efter igår. Min superkraft att inte bli bakfull verkar fungera idag med. Men jag kan ju inte säga att jag var uppe med tuppen. Nu sitter jag med lite mat i magen och tittar på F1-kvalet. Scumacher sätter sig precis sin nya fina bil. Och det verkar som han är tillbaka på toppen - tillfälligt iaf. Under skrivandets gång blev han trea i kvalet.

Den här helgen är även slutet på ett par veckors "ledighet". Ledig från skolan menar jag då. Men för de som känner mig vet ju att ledig från skolan absolut inte innebär "inget att göra". Nästa vecka (eller veckan som kommer... Hur är det med det där?) är FF och KF. Tyvärr blir det även BMWF. Men det kanske är lika bra att jag lämnar tillbaka monstret och kommer ner på jorden igen! Och så är ju min buggy på väg att bli sommarfin. Och det är ju verkligen min bil.

Glad påsk i efterhand.