.happy

Sagan om en pojke...

onsdag, april 06, 2005

Grattis, grattis

Så var det då äääntligen dags för KTH att ta hem segern i Teknik-SM. Tack vare Jonas, min gode vän, och hans vänner så lyckades de traggla sig igenom rebusar och andra krångligheter som slutligen ledde till en seger. Grattis, grattis.

Annars så hamnade jag i Escapen en liten sväng och fick gratis öl. Det är gott det. Mmm, öl - fast gratis. Träffade massa gamla bekanta som vanligt och det var som vanligt skoj.

Annars så går jag mest och funderar på hur det kommer att bli att åka till Frankrike. Kommer jag att klara det? Kommer jag att hamna i en slags nostalgisk koma och minnas allt det goda som var? Eller kommer jag helt enkelt bara att tycka det är soft att glida runt på Rivieran igen? Hur som helst så är det långt kvar innan jag åker ner. Och sen när jag väl kommit hem, tentat lite och så. Då bär det ju av igen. Och lagom när jag kommit hem glidit runt med min nya båt så är det dags att åka ner igen.

Godnatt.