.happy

Sagan om en pojke...

lördag, januari 27, 2007

Äh, jag drar till alperna

Idag när vi var ute på familjeaktivitet på en bilfirma så ringer telefonen och ett erbjudande om att åka till alperna dyker upp. När då? Jo, direkt. Var? Jo, Zell Am See. Hur? Jo, med bil.

Någon timme senare packar jag ner skidor, varma kläder och datorn... Och en liten stund senare var jag på väg och nu ligger jag i ett hotellrum i Löddeköping. Scandic heter hotellet och de menar att trådlöst internet är samma sak som kranvatten, alltså gratis. Gratis är ju förutsatt att man har pröjsat 890 kr för rummet. Rummet är trevligt. Men att titta på Cars kostar 110 kr extra. Om man vill kan man ju kila över till Shell och kanske köpa den för 199 kr. Fast jag har ju redan sett den så det blir nog till att sova.

Lite dumt var att jag inte har kartor till tomtom:en med mig... Men det löser jag just nu när jag typ köper nya på nätet... 21 minuter kvar. Jag har även printat ut på PDF en vägbeskrivning från Map24.

Natti natt.

1 Comments:

At 17:34, Blogger Katrin said...

Miss you, din stolle!

 

Skicka en kommentar

<< Home