.happy

Sagan om en pojke...

torsdag, november 13, 2008

E-vitamin - ett omdöme

Nu fick jag äntligen mitt paket. 6 veckor och 2 dagar efter att jag la min order. Och visst verkar innehållet stämma. Men jag skickade ett mail till claes@evitamin.se / info@evitamin.se igen eftersom jag inte fått svar på de senaste 2-3 mailen, för att se om det överhuvudtaget går att få kontakt med företaget. Fortfarande inga svar.

Och nu får jag höra från annat håll att e-vitamin inte svarar på mail eller håller vad de lovar. Jag tycker att det verkar vara mer och mer skumt i synnerhet när de sammarbetar både med Mecenat och Aftonbladet.

Nåja. Jag ska väl vara glad för att mina produkter tillslut dök upp och med tanke på hur börsen dalat den senaste tiden var de väl bättre placerade hos e-vitamin (eftersom de drog beloppet direkt vid beställningen) än på i ett par aktier. Jag borde helt enkelt vara tacksam ;-)